Pokud jste zaznamenali odchod kmenového fotoreportéra Jana Šibíka z Reflexu a trochu sledujete, že tento trend pokračuje napříč všemi redakcemi, museli jste si položit otázku, proč tak výteční fotografové musí z redakcí odejít, přestože pro ní mají bezesporu zásadní přínos. Fotografie tvoří z hlediska statistik čtenosti klíčovou součást našeho žurnalistického a zpravodajského světa. Obraz nebo video totiž upoutají čtenáře mnohem více, než jen text. Jsou k tomu i marketingové statistiky, ale tím se nechci teď zabývat. Asi to znáte všichni třeba z facebooku, pokud k textu dáte fotografii, dostanete více "lajků".
|
O autoroviPovoláním marketingový specialista zejména pro nová média. Denně používám získané znalosti a zkušenosti ve vlastních projektech a projektech zákazníků. O autorovi fotografoviFotografie a vůbec obraz mě obklopuje celý život, mám rád harmonii barev a křivek.
Používám Adobe Photoshop, Adobe Lightroom, Zoner, DPP, Capture One, DxO, Adobe Premiere, Adobe After Effects... Nejvíc mě ale potěší, když lidé spokojeně odchází z mého semináře nebo kurzu s nadšením v očích. Archív
September 2020
Kategorie
All
|